Ιπποκράτους 10-12
10679, Αθήνα
213.042.8748
Εξυπηρέτηση Πελατών ( 09:00 - 17:00 )
info@jetsolutions.gr
support@jetsolutions.gr

Ηλεκτρονικο καταστημα (eshop)

Τι ειναι το ηλεκτρονικο καταστημα - eshop

Ήρθε ο καιρός για μεγάλες αλλαγές; Μήπως μια επέκταση της επιχείρησης σου είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop!!!

Ένα Ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop είναι η λύση για εσένα που θέλεις να επεκτείνεις την επιχείρηση σου και μέσω ηλεκτρονικών αγορών.

Ηλεκτρονικο καταστημα - eshop

Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να αναφερθεί κάποιος σε ένα Διαδικτυακό τόπο (site) μέσω του οποίου πραγματοποιούνται πωλήσεις διαφόρων ειδών.

Ηλεκτρονικό κατάστημα - eshop Ενα ηλεκτρονικο καταστημα δεν ειναι απλα μια ιστοσελιδα, ειναι μια επεκταση της επιχειρησης σου

Ξεκινήσε σήμερα

Η Επανάσταση της Πληροφορικής άλλαξε σημαντικά τον τρόπο ζωής των χρηστών του Internet, επιφέροντας μια σειρά αλλαγών, που επηρεάζουν και τις εμπορικές επιχειρήσεις. Αυτές οι αλλαγές μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό όπλο στα χέρια των επιχειρήσεων που θέλουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από συνεχής μεταβαλλόμενες συνθήκες, διεθνοποίηση και εντατικοποίηση του ανταγωνισμού, κ.α. Οι επιχειρήσεις που θα 'επιβιώσουν' στον ανταγωνισμό είναι αυτές που στον παρόντα χρόνο θα κάνουν τις στρατηγικές επιλογές για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στις πρακτικές τους. Παλαιότερα η ενσωμάτωση αυτή περιλάμβανε μόνο την ηλεκτρονική παρουσίαση των καταστημάτων, όχι όμως και όλων των ειδών τους αλλά και πολύ περισσότερο, δεν υπήρχε δυνατότητα άμεσης παραγγελίας κάποιου είδους.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (E-Business) αναφέρεται στην πραγματοποίηση επιχειρηματικών συναλλαγών μέσω του Internet και είναι η προσαρμογή του κλασικού επιχειρηματικού μοντέλου στην νέα ηλεκτρονική πραγματικότητα ή την ανάπτυξη νέου επιχειρηματικού μοντέλου με αντικείμενο μόνο το Διαδίκτυο. Όπως χαρακτηριστικά έχει πει ο Μπιλ Γκέιτς: 'Το Διαδίκτυο δεν είναι απλώς άλλο ένα κανάλι πωλήσεων. Θα μετασχηματίσει την επιχείρησή σας. Η μελλοντική επιχείρηση θα λειτουργεί με ένα ψηφιακό νευρικό σύστημα'. Με λίγα λόγια: Πωλήσεις σε Οποιονδήποτε, Οπουδήποτε, Οποτεδήποτε.

Έτσι, αναπτύσσονται διεθνώς τα ηλεκτρονικά καταστήματα, που προσφέρουν ημερησίως χιλιάδες προϊόντα που υπόσχονται χαμηλότερες τιμές. Ανάλογα με τα προσφερόμενα είδη, ο μελλοντικός πελάτης μπορεί να αναζητήσει ανάμεσα σε πολλά ομοειδή το συγκεκριμένο είδος που επιθυμεί, να μάθει την τιμή και τον χρόνο αποστολής (εάν το παραγγείλει), να το δει σε εικόνες (ορισμένες φορές και σε βίντεο) και να κάνει και σχετικές συγκρίσεις τιμών. Οι τιμές στα ηλεκτρονικά καταστήματα τις περισσότερες φορές είναι φθηνότερες, γιατί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε αρκετές περιπτώσεις δεν διατηρεί σημεία πώλησης με υψηλό ενοίκιο, δεν απασχολεί αριθμητικά το ίδιο προσωπικό με ένα συμβατικό και παραμένει ``ανοικτό`` σε 24ωρη βάση και για 365 μέρες ετησίως. Ο μελλοντικός πελάτης μπορεί ακόμη να βρει και να παραγγείλει είδη που δεν υπάρχουν στα συμβατικά καταστήματα της πόλεως ή της χώρας του και μπορεί να πληρώσει μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτας, με την χρήση αντικαταβολής ή μέσω Paypal.

Τι είναι πραγματικά το ηλεκτρονικό κατάστημα - eshop

Το e-shop είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, δηλαδή ένας ιστότοπος, ένα σύνολο ιστοσελίδων που χρησιμοποιεί ένα εξειδικευμένο σύστημα παρουσίασης και διαχείρισης των προϊόντων και παραγγελιοληψιών. Το σύστημα αυτό, ονομάζεται Shopping cart και είναι ένα πρόγραμμα εξειδικευμένο στο να καταχωρήσει ηλεκτρονικά την παραγγελία του πελάτη. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop θα είναι για σένα ένας επιπλέον υπάλληλος, ο οποίος δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα και θα εξυπηρετεί τους πελάτες σου από τον χώρο τους. Είναι σαν τον υπάλληλο παραγγελιοληψιών που σηκώνει το τηλέφωνο και καταγράφει την παραγγελία του πελάτη, τσεκάροντας πάντα ότι υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα στην αποθήκη.

Δηλαδή ο πελάτης αντί να έρθει στο φυσικό κατάστημά και να δει από κοντά τη βιτρίνα ή και τα ράφια με τα προϊόντα, βλέπει μια «ηλεκτρονική βιτρίνα» των προϊόντων από την άνεση του σπιτιού του, ακόμα και σε ώρες που το φυσικό κατάστημα είναι κλειστό. Έχει την δυνατότητα να παρουσιάζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος και μέσα από ένα καλάθι παραγγελιών επιτρέπει στον πελάτη να παραγγείλει αυτά που επιθυμεί. Ο τρόπος πληρωμής μπορεί να είναι με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, με τραπεζική κατάθεση, με αντικαταβολή ή με όποιο τρόπο έχετε επιλέξει. Η αποστολή των προϊόντων στον πελάτη γίνεται και πάλι με φυσικό τρόπο, π.χ μεταφορική ή courier, αλλά αυτό δεν γίνεται αυτόματα, πρέπει εσείς να καλέσετε την εταιρεία που συνεργάζεστε και να φορτώσετε τα προϊόντα ή να διαθέτετε κάποια συστήματα που αυτοματοποιούν αυτήν την κατάσταση στο μεγαλύτερο μέρος τους.

Ασφάλεια Συναλλαγών

Τα προβλήματα που αρχικά ανέκυψαν από την παρεμβολή κακόβουλων χρηστών και τις υποκλοπές στοιχείων πιστωτικών καρτών, έχουν στο μεγαλύτερο βαθμό ή σχεδόν επιλυθεί και έτσι η συναλλαγή μέσω Διαδικτύου έχει γίνει κατά πολύ ασφαλέστερη σε σχέση με το παρελθόν. Σήμερα οι δύο τύποι αξιόπιστων τεχνολογιών ασφάλειας που είναι διαθέσιμα για ηλεκτρονικές αγορές είναι το SSL (Secure Socket Layer) και το SET (Secure Electronic Transaction).

Όταν πραγματοποιούνται συναλλαγές με ηλεκτρονικά καταστήματα μπορεί να χρησιμοποιηθεί το SSL για να προστατευτεί η μυστικότητα των συναλλαγών. Παρέχεται μυστικότητα κρυπτογράφησης του «καναλιού» της συναλλαγής μεταξύ πελάτη και εμπόρου. Όταν η συναλλαγή είναι πράγματι εμπιστευτική θα πρέπει να εμφανιστεί το ανάλογο λογότυπο προστασίας πχ κλειδαριά στο πλαίσιο του φυλλομετρητή και η διεύθυνση (URL) να έχει αλλάξει από http://διαδρομή... σε https://διαδρομή... Το HTTPS είναι μια ασφαλής μορφή του γνωστού πρωτοκόλλου μεταφοράς υπερκειμένου HTTP (Hyper Text Transfer Protocol), ώστε να είναι εξασφαλισμένη η ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στον φυλλομετρητή και τον Web server.

Η τεχνολογία SET αναπτύχθηκε για την εξακρίβωση και γνησιότητας ταυτότητας μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών πριν από μία ηλεκτρονική συναλλαγή. Συγκεκριμένα παρέχει εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα των κρίσιμων μεταδιδόμενων πληροφοριών αλλά και πιστοποίηση ότι ο έμπορος μπορεί να δέχεται συναλλαγές με πιστωτική κάρτα μέσω συνεργασίας από κάποιο οικονομικό οργανισμό αλλά και πιστοποίηση ότι ο κάτοχος της κάρτας είναι νόμιμος και ο πραγματικός χρήστης του λογαριασμού. Το SET δημιουργήθηκε από τη Visa και τη MasterCard.

Πιθανοί φόβοι πελατών και προβλήματα καταστημάτων

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κέντρων Καταναλωτή οι περισσότερες επιχειρήσεις και ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες που δραστηριοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν παρουσιάζουν τα επιθυμητά ικανοποιητικά επίπεδα κερδοφορίας.

  • Ένας παράγοντας είναι ο φόβος των πελατών μήπως το προϊόν που τελικά θα παραλάβουν δεν ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες τους διότι δεν υπάρχει άμεση επαφή με το παραγόμενο προϊόν αλλά και τι εγγυήσεις θα του παρέχει πραγματικά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για το προϊόν σε σχέση με ένα παραδοσιακό κατάστημα της γειτονιάς τους στο οποίο υπάρχει άμεση επικοινωνία και επαφής με το αγαθό.

  • Τις περισσότερες φόρες οι χρήστες του Διαδικτύου που επισκέπτονται ηλεκτρονικά καταστήματα, τις χρησιμοποιούν μόνο για ενημέρωση (νέα προϊόντα, τιμές, σύγκριση κτλ) και αν υπάρχουν κάποια προϊόντα που θέλουν τελικά να αγοράσουν να τα παίρνουν από τα φυσικά καταστήματα.

  • Ένας παράγοντας είναι ο φόβος των χρηστών για την χρήση των πιστωτικών καρτών αλλά και η δυσαρέσκεια για τη μη κοινοποίηση ενός προσωπικού προφίλ, όπως για παράδειγμα οι καταναλωτικές συνήθειες.

  • Η κακή σχεδίαση ή μη συχνή ενημέρωση καθώς και η δύσκολη πλοήγηση του ηλεκτρονικού καταστήματος έχουν ως αποτέλεσμα την αποθάρρυνση των  υποψήφιων πελάτων.

Μια βάση για να θεωρείστε αξιόπιστοι απέναντι στους καταναλωτές

  • Ταυτότητα του εμπόρου.

  • Τρόποι επικοινωνίας με το e-κατάστημα τόσο με ηλεκτρονικό όσο και με συμβατικό τρόπο.

  • Τελική τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και εξόδων αποστολής.

  • Εγγύηση του προϊόντος και υποστήριξη μετά την πώληση (After Sales Service).

  • Χρόνος παράδοσης του προϊόντος.

  • Τρόπους πληρωμής και παράδοσης.

  • Τρόπους ακύρωσης της παραγγελίας σε περίπτωση λάθους ή αλλαγής γνώμης.

  • Πληροφορίες για την προστασία των προσωπικών ευαίσθητων δεδομένων.

Έρευνα (παλιά έρευνα)

Από έρευνα του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων του Καταναλωτή για το ηλεκτρονικό εμπόριο για το έτος 2005, μια στις τρεις παραγγελίες που έγιναν αφορούσαν προϊόντα που δεν παραδόθηκαν ποτέ στους καταναλωτές. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα το 49% των καταγγελιών που δέχθηκε το Κέντρο αφορούσαν στη μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων, ενώ ένα 22% αφορούσε στην παράδοση ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονταν στις προδιαγραφές που είχαν συμφωνήσει μεταξύ πελάτη και εμπόρου.

Έρευνα 21ου αιώνα

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον 21ο αιώνα έχει γίνει, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, περισσότερο ασφαλές και κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις.

Επίσης έρευνες δείχνουν ότι πλέον το 30% με 40% των online καταναλωτών στην Ελλάδα πραγματοποιεί πάνω από το 50% - 70% των συνολικών αγορών μέσω διαδικτύου και των Ηλεκτρονικών καταστημάτων - eshop.

Πλεονεκτήματα

Το ηλεκτρονικό εμπόριο άλλαξε τις συνήθειες των καταναλωτών και των εμπόρων! Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες οn-line, συνήθως μέσω μηχανών αναζήτησης (πχ: google) συγκρίνουν τιμές , διαβάζουν κριτικές άλλων αγοραστών και μοιράζονται εμπειρίες με άλλους χρήστες προτού αγοράσουν!

  • Μικρό κεφάλαιο επένδυσης για την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop).

  • Ελάχιστα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα.

  • Δυνατότητα να πουλά προϊόντα και υπηρεσίες με μειωμένες τιμές λόγω κυρίως των δύο παραπάνω.

  • 24ωρη παροχή, εξυπηρέτηση πελατών όλες τις μέρες του έτους.

  • Μεγαλύτερη ευελιξία στη διαχείριση των προϊόντων, των υπηρεσιών του αναρτώντας προσφορές και εκπτώσεις.

  • Σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης και προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, εκπτωτικά κουπόνια, πακέτα προϊόντων σε προνομιακές τιμές, ειδικές προσφορές αποστολή newsletter, αποστολή SMS, κλπ.

Ενα ηλεκτρονικο καταστημα - eshop

  • Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop ενδείκνυται από μια μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση.

  • Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop έχει σαφώς λιγότερα λειτουργικά έξοδα αλλά δεν παύει να απαιτεί μια καθημερινή ενασχόληση καθώς και διαχείριση της καθημερινότητας σχετικά με παραγγελίες, απαντήσεις σε ερωτήσεις κ.λ.π

  • Πουλάτε 24/365 τον χρόνο και απευθύνεστε σαφώς σε μια τεράστια αγορά. Να σημειωθεί ότι εξίσου μεγάλη (εξαρτάται από το είδος) θα είναι και η ανταγωνιστικότητα.

Οι γνωσεις καιοι επιλογες μας


CMS: Prestashop

Ηλεκτρονικό κατάστημα - eshop με βάση την πλατφόρμα Prestashop

95%

CMS: Opencart

Ηλεκτρονικό κατάστημα - eshop με βάση την πλατφόρμα Opencart

85%

CMS: Magento

Ηλεκτρονικό κατάστημα - eshop με βάση την πλατφόρμα Magento

75%

CMS: Custom

Ηλεκτρονικό κατάστημα - eshop σχεδιασμός και ανάπτυξη από το μηδέν. Για συγκεκριμένες περιπτώσεις και απαιτήσεις.

90%

We will work together

Μπορούμε να συνεργαστούμε, το έχουμε κάνει και το ξέρουμε καλά!
Αν έχετε κάποιο διαφορετικό CMS και θέλετε να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας επάνω σε αυτό, είμαστε στην διάθεση σας.

?

Βημα πρωτο: Ας μιλήσουμε

Θα σας ακούσουμε προσεκτικά, θα καταγράψουμε πλήρως το Project και την ιδέα σας. Η δική σας ιδέα θα είναι για εμάς πρόκληση και έμπνευση, για αυτό είμαστε έτοιμη να ξεκινήσουμε.

Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας με βάση Joomla