Ιπποκράτους 10-12
10679, Αθήνα
213.042.8748
Εξυπηρέτηση Πελατών ( 09:00 - 17:00 )
info@jetsolutions.gr
support@jetsolutions.gr

Τα social media βοηθούν τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις

Τα social media βοηθούν τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις

Οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις και χρησιμοποιούν τα social media για να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα

Σημαντικά εργαλεία θεωρούν οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις τα κοινωνικά δίκτυα, που εξελίσσονται συνεχώς. Λόγω της εξάπλωσης των δικτύων, οι επιχειρήσεις εντάσσουν τη χρήση τους στη στρατηγική μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Πιο αναγκαία θεωρείται η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις με εξαγωγικό προσανατολισμό, καθώς τα διάφορα μέσα είναι αναγκαία για την προσέγγιση καταναλωτών στο εξωτερικό.

Το 61% χρησιμοποιεί τα social media 

Τα δεδομένα αυτά προκύπτουν και από έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον μεταπτυχιακό φοιτητή και εθελοντή του MARLAB, Νικόλαο Γκουτζιούλη, και την επιστημονική καθοδήγηση της καθηγήτριας και διευθύντριας του MARLAB, Ροδούλας Τσιότσου, με τη χρήση ερωτηματολογίων, τα οποία εστάλησαν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το φθινόπωρο του 2017.

Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν 136 ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, εκ των οποίων το 61% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα ως εργαλείο της στρατηγικής διεθνούς μάρκετινγκ που εφαρμόζει.

Ποια είναι τα σημαντικότερα κίνητρα 

Τα σημαντικότερα κίνητρα που ωθούν τις επιχειρήσεις στη χρήση των κοινωνικών μέσων είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της εταιρικής τους ιστοσελίδας (45%), η βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες (45%) και η αύξηση της ανανωρισιμότητας της επιχείρησης στη διεθνή αγορά (46%).

Νούμερο ένα το Facebook 

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το κυριότερο κοινωνικό μέσο το οποίο χρησιμοποιούν οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις είναι το Facebook, καθώς το 59% διαθέτει εταιρικό λογαριασμό.

Ακολουθεί το LinkedIn με ποσοστό 35% και το Youtube με ποσοστό 31%. Ως προς το περιεχόμενο που κοινοποιείται, αυτό αποτελείται κυρίως από φωτογραφίες ή διάφορες ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της κάθε επιχείρησης.

 

Source: protothema


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *